کامپوزیت

شستشوی نمای کامپوزیت

  • شستشوی نمای کامپوزیت چگونه انجام می شود؟

    شستشوی نمای کامپوزیت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که افراد و متخصصین می بایستی از موادی استفاده کنند که به ورق های کامپوزیت آسیبی وارد نشود. همچنین بهتر است از تجهیزات پر کاربرد و مناسب برای شستشوی نما استفاده کنند. معمولاً افراد سالی یکبار ضروری است نمای کامپوزیت ساختمان خود را شستشو دهند. چرا که این نما بر اساس باد، باران، دود وسایل حمل و نقل و کارخانجات به شدت کثیف و آلوده می ‌شود. همچنین جرم بسیاری می گیرد. در نتیجه می‌ توان گفت شستشوی آن در نظافت و پاکیزگی و یا به عبارت دیگر جذابیت ساختمان نقش گسترده ای دارد. عوامل مختلفی در رنگ پریدگی ورق های کامپوزیت در نمای ساختمان نقش دارند. به عنوان مثال یکی از عوامل اصلی در رنگ پریدگی نمای کامپوزیت باد و طوفان، باران و دوده می باشد.

    لذا افراد بهتر است قبل از ایجاد کوچک ترین رنگ پریدگی به شستشوی نمای کامپوزیت ساختمان خود بپردازند. چرا که این گونه می‌ توانند از این مشکل و اتفاق جلوگیری کنند.

     

    نحوه انجام آن با طنابکار ها:

    شستشوی نمای کامپوزیت نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته و کاربردی دارد. همچنین برای شستشوی این نما لازم است  از افراد متخصص و با تجربه استفاده شود. چرا که این نوع شستشو نیاز به مهارت بسیار بالا دارد و کوچک ترین اشتباه می تواند سبب آسیب رسیدن به ورق های کامپوزیت و ایجاد خط و خش روی آن ها شود. در انجام این شستشو استفاده از دستگاه های مخصوص و مواد مناسب ضروری و لازم می باشد. چرا که شستشو و از بین بردن جرم و سیاهی نمای ساختمان با نتیجه بهتری انجام می شود. علاوه بر این، ساختمان هایی که در مجاورت با خیابان و کوچه های اصلی قرار گرفته اند، زودتر کثیف و آلوده می شوند. لذا افراد لازم است شش ماه یکبار به شستشوی نمای ساختمان خود بپردازند. زیرا هرچه جرم و آلودگی ها بیشتر شود، از بین بردن آن ها و شستشوی نما سخت خواهد بود.

     

    روش شستشوی نمای کامپوزیت و نکات مهم در این شستشو:

    اگر افراد پس از انجام نمای کامپوزیت برای ساختمان خود شستشوی آن را رعایت کرده باشند، جرم و آلودگی کمتر خواهد بود. اما اگر رعایت نکرده باشند، شستشوی نمای کامپوزیت سخت می‌ شود. چرا که میزان آلودگی و سیاهی روی نما بسیار خواهد بود. بنابراین افراد می بایستی برای شستشوی نمایی ساختمان خود بهتر است از روش های مناسب و وسایل پر کاربرد از جمله دستگاه واترجت بهره مند شوند. چرا که این روش شستشوی نمای ساختمان دارای مزایای بسیاری می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. علاوه بر این، این دستگاه آسیبی به ورق های کامپوزیت وارد نمی کند و جرم و دوده ها را با سرعت بسیار از بین می برد.

    سایر روش های شست و شو:

    یکی دیگر از روش های شستشوی نمای ساختمان از جمله نمای کامپوزیت استفاده از مواد شوینده مخصوص می باشد. چرا که با استفاده از طناب اصلی و طناب حمایت  افراد به قسمت های مختلف نما دسترسی پیدا کرده و با استفاده از مواد شوینده کار خود را آغاز می‌ کنند. می ‌دانیم که در شستشوی نمای ساختمان از جمله نمای کامپوزیت که حساسیت بسیاری دارد، رعایت نکاتی لازم و ضروری می باشد. یکی از اصلی ترین نکات استفاده از دستگاهی است که خط و خش روی سطوح مختلف نما ایجاد نکند. علاوه بر این افراد می بایستی قبل از شستشو به نوع، متراژ و جنس و کیفیت آن نما توجه بسیاری داشته باشند. سپس با در نظر گرفتن این موارد از متخصصین با تجربه و پر تبحر درخواست شستشوی نمای ساختمان خود را داشته باشند.

    یکی از مهم ترین مزایای شستشوی نمای کامپوزیت، جذابیت ساختمان و نوساز به نظر رسیدن آن می ‌باشد. بنابراین افراد بهتر است حداقل ۶ ماه یکبار به شستشوی نمای ساختمان خود بپردازند.

     

    طراحی سایت و سئو توسط اهورا طناب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *