دسته‌بندی نشده

شستشوی نمای سیمانی

  • شستشوی نمای سیمانی چگونه انجام می شود؟

    از آنجایی که شستشوی نمای ساختمان در نظافت و جذابیت آن مکان نقش گسترده ای دارد، امروزه دغدغه بسیاری جهت انجام شستشو وجود دارد. به عنوان مثال امروزه افراد مشکلات و دغدغه های بسیاری برای شستشوی نمای سیمانی ساختمان خود بدون داربست دارند. اما امروزه یکی از مهم ترین قابلیت ها و مزایای نمای سیمانی عدم نیاز به پیچ و رولپلاک نما قبل از شستشو می باشد. یعنی می توان بدون رولپلاک و پیچ نما، به شستشوی آن پرداخت.

    شستشوی نمای سیمانی در انواع مختلف با استفاده از تجهیزات متنوع انجام می شود. بنابراین شستشوی نما های سیمانی با استفاده از طناب، با استفاده از واترجت و بدون داربست انجام می شود.

     

    شستشوی نمای سیمانی

    نحوه انجام این عمل با دسترسی طناب

    همان طور که بیان کردیم امروزه شستشوی نمای ساختمان ها بدون داربست انجام می شود. چرا که اینگونه شستشو از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر می توان گفت، افراد هنگام استفاده از داربست برای شستشوی نما های مختلف دچار سرگیجه می شوند و تعادل آن ها بر هم می خورد. در نتیجه استفاده از داربست دارای خطرات بسیار بالا می باشد. لذا امروزه شستشوی نماها برای بالا بردن امنیت بدون استفاده از داربست انجام می شود.

    شستشوی نما های ساختمانی از جمله سیمانی با استفاده از طناب نیز امکان پذیر است. یعنی افراد برای شستشوی این نما با استفاده از دو رشته طناب کار خود را شروع می کنند. یکی از رشته های طناب به عنوان طناب اصلی و دیگر رشته به عنوان طناب حمایت، بسیار محکم نصب می شود. سپس افراد برای شستشو می توانند فعالیت خود را شروع کنند. بنابراین یکی از مهم ترین مزایای این روش شستشوی نمای ساختمانی جلوگیری از خطر سقوط می باشد. چرا که طناب حمایت از افراد حفاظت می کند. در ادامه به روش‌های دیگر و نحوه شستشوی نمای ساختمان می پردازیم.

     

     

     روش های شستن نمای سیمانی:

    علاوه بر مواردی که در مطالب بالا بیان کردیم، یکی دیگر از روش های شستن نمای سیمانی استفاده از واترجت می باشد. استفاده از این وسیله سبب پاک شدن آلودگی ها و دوده ها به بهترین شکل ممکن می شود. همچنین می ‌توان گفت دستگاه واترجت ۲۵۰ تا ۳۰۰ بار نمای ساختمانی سیمانی را شستشو می دهد.

    امروزه یکی از روش های شستشو نمای ساختمانی که مزایای بسیاری دارد، استفاده از واترجت می باشد. چرا که یکی از مهم ترین مزایا و قابلیت های این روش شستشو، قدرت بسیار بالا جهت پاک کردن دوده و سیاهی نمای ساختمان است. از آنجایی که قدرت دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است از هیچ گونه مواد شوینده در دستگاه واترجت برای شستشوی نمای ساختمان استفاده نمی شود. چرا که هرچه قدرت دستگاه پایین تر باشد عملکرد آن پایین تر خواهد بود به عنوان مثال با پایین بودن قدرت دستگاه نظافت و شستشو با عملکرد پایین تری انجام می شود.

    نحوه شستشوی نمای ساختمانی با توجه به میزان آلودگی و دوده ها انجام می شود. همچنین می ‌توان گفت شستن این نوع نما با دیگر نماها تفاوت دارد. چرا که در این نما میزان زبری بیشتر است. اما افراد می توانند برای شستشوی نمای مد نظر خود با شرکت های خدمات نمای ساختمان تماس بگیرند و از قیمت و شرایط شستشوی نمای ساختمانی مطلع شوند. سپس در صورت تمایل متخصصان شرکت خدمات نمای ساختمان در محل حضور پیدا کرده و کار خود را شروع می کنند.

     

    شستشوی نمای سیمانی

     

    قیمت این نوع خدمات با استفاده از راپل:

    قیمت شستشوی نمای سیمانی با توجه به عوامل مختلفی مشخص و تعیین می شود. لذا از مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت شستشوی این نوع نما می توانیم به میزان آلودگی و نوع آن، متراژ سطح کار، میزان جرم نمای ساختمان، جنس و کیفیت نما و….. اشاره کنیم.

    علاوه بر این، مدت زمانی که افراد صرف شستشوی نمای سیمانی می ‌کنند نیز یکی دیگر از عواملی است که در تعیین قیمت آن نقش دارد. اما در کنار عواملی که بیان کردیم می ‌توان گفت شستشوی نمای ساختمان در جذابیت و جلب توجه افراد نقش گسترده ای دارد. بنابراین افراد بهتر است از خدمات شرکت های با تجربه و پر کاربرد بهره‌ مند شوند.

     

    طراحی سایت و سئو توسط اهورا طناب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *