شستشو آجر نماهای ساختمانی

بسیاری از نمای ساختمان ها را نمای آجری به خود اختصاص داده اند. شستشو نمای آجری نیز به همین جهت از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. چون گاهی اوقات بر اثر آلودگی هوا و انواع شرایط جوی، ممکن است نمای آجری ساختمان ها نیز، کثیف شوند. به همین علت می بایست گام های رو به جلویی در راستای شستشوی آجر این دسته از نماهای ساختمان ها برداشت. اما آیا می توان با استفاده از مواد در دسترسی همچون: پودر لباسشویی، سرکه و اسید و مایع سفیدکننده و… به این مهم  پرداخت؟ به طور قطع به یقین استفاده از این مواد شوینده، نمی تواند گزینه خوبی برای شستشوی نمای آجری ساختمان ها گردد. چون هر چند که به تمیز کردن موقتی آن ها منجر می شود. اما در نهایت سبب آسیب به بافت نمای ساختمان شده و ضرر و خسارت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. پس باید به فکر یک راه مطمئن تر بود. یک راپلکار با بهره مندی از جدیدترین متد نماشویی، راهکار مناسبی است.

شستشو آجر نماهای ساختمانی؛ از جمله خدمات حرفه ای راپلکاران

یکی از خدمات قابل توجه راپلکاران، شستشوی آجر نماهای ساختمانی است. به این صورت که آجر نمای ساختمانی بر اثر گذران عمر، دچار کثیفی و جرم می شود. شرایط جوی نامساعد، نقاشی و انواع اسپری های مختلف روی آن ها، چسباندن انواع تبلیغات و برچسب های مختلف از جمله این عوامل هستند. عواملی که سبب کثیف شدن نمای آجری ساختمان ها می گردند. اما در هر صورت جای هیچ گونه نگرانی نیست. چون اجرای نماشویی ساختمان ها با جدیدترین متد پیشرفته به دست طنابکاران یا راپلکاران صورت می بخشد. به گونه ای که حتی از روز اول خود نیز بهتر می شوند. بدون اینکه کمترین آسیبی به نمای ساختمان شما وارد آید. یک راپلکار بر حسب تجربه خود در زمینه شستشو آجر نمای ساختمان می تواند به خوبی دغدغه ها و نگرانی شما را برطرف سازد. آن ها با استفاده از دستگاه فشار قوی، واتر جت و واتر سند بلاست، می توانند آجرها را عاری از هر گونه جرمی کنند.

شستشو انواع نماهای آجری در ساختمان های بلند

در صورتی که ساختمان شما بسیار بلند است؛ باز هم امکان شستشو آجر نمای ساختمان امکان پذیر است. چرا که با استفاده از راپل یا کار در ارتفاع با طناب، دیگر هیچ گونه ارتفاعی برای شما محدودیت نمی آورد. طنابکاران به خوبی می توانند با طناب های مخصوص، به ارتفاع ساختمان با نمای آجری شما روند و خدمات شستشوی نما را صورت بخشند. اجرای کلیه خدمات مربوط به شستشو آجر نماها از جمله: چربی زدایی، رسوب زدایی یا  جرم گیری و … را با استفاده از شیوه های جدید انجام دهند. آنچه مهم است؛ این است که به محض از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان خود، بهتر است با یک راپلکار در تماس باشید. باقی خدمات را به گروه راپلکاران با تجربه بسیار بالا بسپارید.

عدم آسیب به نمای ساختمان با استفاده از مواد مرغوب

با چه موادی می توان نمای آجرها را تمیز کرد؟

با استفاده از مواد نانو و رزین می توان به راحتی انواع جرم و کثیفی های روی آجر را تمیز کرد. شستشو آجر با استفاده از مواد مختلف به دست گروه راپلکاران به خوبی انجام می شود. بنابراین به هیچ عنوان نبایستی نگران کثیفی ها و انواع جرم روی نمای آجری خود باشید. چرا که گروه راپلکاران با بهره گیری از مهارت و توانایی های خاص خود می توانند این نگرانی ها را از بین ببرند. برای اجرای این فرآیند هم از طناب های مخصوص خود برای کار در ارتفاع بهره می جویند. هم از بهترین موادی استفاده می کنند که بدون کوچکترین آسیب به نمای ساختمان، اقدام به شستشو آجر نمای ساختمان شما کنند.