نظافت

نظافت نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان با طناب
  • روش های نظافت نمای ساختمان

    نظافت نمای ساختمان فعالیتی است که هر ساختمان داری باید به آن دقت و توجه داشته باشد. ساختمان ‌ها امروزه در انواع و ارتفاع‌ های متفاوتی در کلان‌شهر های گوناگون وجود دارند. این ساختمان ‌ها به دلیل عوامل محیطی گوناگون مانند باران، برف، آلودگی هوا، دود ماشین‌ ها، و کارخانه‌ ها ممکن است که دچار آلودگی و کثیفی شوند. اما این اتفاق بدون چاره نیست‌. هر ساختمان داری باید این ‌موضوع را بدانند که نظافت نمای ساختمان یکی از ارکان مهم بعد از ساختن ساختمان می‌باشد. شما نمی‌توانید یک ساختمان را بسازید و تا سال‌ های سال به‌ هیچ ‌عنوان به نظافت بیرون ساختمان خودتان اهمیت ندهید.

     

    زیبایی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد و تاثیر شگفت ‌انگیزی روی افرادی که از روبروی ساختمان رد می‌شوند و یا در ساختمان کار و یا زندگی می‌کنند می‌گذارد. توجه کنید که شاید این نکته غیر منطقی باشد. نظافت نمای ساختمان می‌تواند باعث شود که قیمت واحد ها و اداره ‌های موجود در ساختمان تا حد بسیار زیادی بالاتر برود. ما در ادامه قصد داریم که بیشتر برای شما در رابطه با نماشویی ساختمان صحبت کنیم و روش‌ های این فعالیت را برای شما نام ببریم. اگر شما نیز می‌خواهید بیشتر در این رابطه بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

    نظافت نمای ساختمان - اهورا طناب

    نظافت نمای ساختمان – اهورا طناب

    نظافت نمای ساختمان چه اهمیتی دارد؟

    توجه کنید که نظافت فضای بیرونی ساختمان درست به‌ اندازه فضای درونی ساختمان اهمیت دارد. امروزه شرکت ‌ها و خدمات دهنده های بسیار زیادی در زمینه نظافت نمای ساختمان فعالیت می‌کنند که می‌توانند به شما کمک کنند تا فضای بیرونی ساختمان خودتان را تمیز کنید. توجه کنید که شستن فضای بیرونی ساختمان علاوه ‌بر این‌ که ظاهر فضا را زیباتر می‌کند مزایای گوناگون دیگری نیز دارد. برای مثال شما با شستشوی ساختمان باعث افزایش طول عمر نمای ساختمان خودتان می‌شوید.

    همان‌ طور که همه شما می‌دانید، نمای ساختمان ‌ها از مواد اولیه گوناگونی تولید می‌شوند.  تمامی این نما ها اگر به‌ طور مرتب تمیز شوند و از غبار و آلودگی پاک شوند می‌توانند برای مدت‌ زمان بیشتری زیبایی خودشان را حفظ کنند. پس نظافت نمای ساختمان می‌تواند طول عمر ساختمان شما را نیز افزایش دهد.

     

    چه زمانی برای نظافت نمای ساختمان مناسب می‌باشد؟

    توجه کنید که به‌ طور کلی فصل‌ های گرم سال فصل‌ های مناسب‌تری برای شستشوی ساختمان هستند. شما برای شستشوی ساختمان باید صورت هر ساله عمل نمایید و سعی کنید یک تاریخ مشخص داشته باشید تا بتوانید در هر سال پیش روی خودتان در این تاریخ بخصوص و مشخص به شستن نمای ساختمان بپردازید. شستشوی ساختمان در فصول سرد سال می‌تواند مشکلات زیادی را با خود به ‌همراه داشته باشد پس سعی کنید که شست و شو را به فصل‌ های سرد موکول نکنید.

    روش ‌های گوناگون و متنوعی برای نظافت نمای ساختمان وجود دارند که ما میخواهیم این روش ‌ها را برای شما به ‌طور کامل نام ببریم.

    نظافت نمای ساختمان و برجها - اهورا طناب

    نظافت نمای ساختمان و برجها – اهورا طناب

    شستشوی ساختمان با داربست 

    برای ساختمان‌ هایی که ارتفاع چندان زیادی ندارند از داربست برای شستشوی ساختمان استفاده می‌شود. این داربست ‌ها به ‌صورت جداگانه از فضای ساختمان در روبروی نما نصب می‌شوند و افراد و کارگران با رفتن به بالای داربست‌ ها سعی می‌کنند با ابزار هایی که در دست دارند به شستشوی نما بپردازند و کار نظافت نمای ساختمان را برای شما انجام دهند. توجه کنید که به دلیل نصب داربست هزینه این نوع شستشو بالاتر می‌باشد.

     

    شستشو با کلایمر

    روشی دیگر که برای شستشوی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، کلایمر می‌باشد. این ابزار درست مانند آسانسور عمل می‌کند و اتوماتیکی می‌باشد. این ابزار معمولاً برای ساختمان ‌ها با ارتفاع‌ بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. فردی در کابین این دستگاه قرار می‌گیرد و بعد با جا به‌ جا کردن این دستگاه به سمت بالا کار نظافت نمای ساختمان به‌ طور کامل انجام می‌گیرد.

     

    شستشو با طناب راپل 

    مرسوم‌ترین و آسان‌ترین روش شستشو و نظافت نمای ساختمان استفاده از طناب راپل می‌باشد. این روش توسط شرکت ‌های خدمات ‌دهنده بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و سریع‌ترین و تاثیرگذارترین روش شستشوی نمای ساختمان می‌باشد. اگر شما به‌ دنبال یک روش سریع و کم‌ هزینه برای خودتان هستید، این نوع شستشو می‌تواند راحت‌تر و سریع‌تر باشد.

     

    جمع ‌بندی در شستشو

    به‌ طور کلی شما در این مطلب متوجه شدید که نظافت نمای ساختمان تا چه حد در دنیای امروزه تاثیر گذار می‌باشد. ظاهر ساختمان تاثیر بسیار زیادی روی روحیه افراد می‌گذارد و همین موضوع می‌تواند باعث بالا رفتن قیمت ساختمان شود و همچنین کلاس کار شما را نیز بالاتر ببرد. سعی کنید که در کنار دقت به شستشو به ‌صورت سالانه، از یک شرکت خدمات ‌دهنده معتبر خدمات بگیرید و سعی کنید که روش مناسبی را نیز برای شستشوی نمای ساختمان خودتان انتخاب کنید تا بتوانید به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکل و دغدغه‌ای ساختمان تر و تمیز خود را تحویل بگیرید.

    توجه کنید که شاید خرج کردن و هزینه سالانه برای شست‌وشوی فضای بیرونی ساختمان کمی غیرمنطقی به شمار بیاید. این هزینه‌ های ریز می‌تواند شما را از هزینه ‌های بسیار زیادی که می‌توانند در زمینه عوض کردن نمای ساختمان خرج شوند بی‌نیاز کند.

     

    طراحی سایت و سئو توسط ثبت آرتا

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶۹ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *