برطرف کردن معضل همیشگی نظافت شیشه انواع نماهای ساختمانی

نظافت شیشه یا شستشوی شیشه نمای ساختمان ها، همواره یکی از معضل های پیش روی افراد ساکن در ساختمان ها بوده است. چرا که نمای هر ساختمان، نشان دهنده منظم و مرتب بودن ساکنین آن ساختمان می باشد. این نمای ساختمان است که در وهله نخست با همان نگاه اول، می تواند روی مخاطب، تأثیر خود را بگذارد. در گذشته های نه چندان دور، حتی در همین قرن حاضر، کسانی هستند که با مشقت، اقدام به نظافت شیشه نمای ساختمان خود می کنند.

طبیعتا گاهی اوقات بر اثر انواع حوادث طبیعی، از جمله گرد و غبار، باران و برف شیشه ها کثیف می شوند. اما آیا می توان تمامی شیشه ها را به همین راحتی شست و نظافت کرد؟ این فرآیند امروزه به وسیله راپلکاران در کسری از ثانیه انجام می شود. در ادامه بیشتر با هنر آن ها آشنا می شویم تا در صورتی که نیاز به نظافت شیشه های نمای ساختمان خود داشتید؛ از آن ها بهره جویید.

نظافت شیشه با کار در ارتفاع توسط طنابکاران بسیار حرفه ای

یکی از خدمات منحصر به فرد، راپلکاران با کار در ارتفاع، نظافت شیشه های نمای ساختمان است. به این صورت که طنابکاران یا راپلکاران می توانند با استفاده از طناب های مخصوص خود، اقدام به شستشوی نمای ساختمان های شیشه و غول آسا کنند. آن ها با استفاده از ابزارها و تجهیزات استاندارد خود، به این مهم مبادرت می ورزند. به این صورت که آن ها با هزینه های کم بدون نیاز به داربست، بر فراز نمای ساختمان شما می روند.

سپس به شیوه های مختلفی اقدام به نظافت شیشه یا شستشوی نمای ساختمان های شما می کنند. بدین ترتیب می توانید از معضل تمیز کردن نماهای ساختمانی، خود را برهانید. چرا که خواه ناخواه، بر حسب گذر زمان اثر آلاینده های هوا روی نمای شیشه ای شما می نشیند. بنابراین جلوه زیبای نمای شیشه ای ساختمان شما را تحت شعاع خود قرار می دهد. بنابراین بهتر است اقدام به نظافت شیشه نمای ساختمان هتل ها، ادارات، ساختمان های مسکونی و تجاری، برج ها و… کرد.

شستشوی شیشه با ابرو تی

انواع مدل نماشویی

انواع مدل نماشویی به جهت زدودن آلایندگی های زیست محیطی

امروزه انواع مختلفی از روش های نماشویی به منظور نظافت شیشه وجود دارد. در گذشته، از داربست های فلزی برای این منظور مورد استفاده قرار میگرفت. استفاده از داربست ها، هزینه های زیادی را در بر داشتند. به همین جهت، امروزه می توان از خدمات راپلکاران در زمینه نظافت شیشه نماهای ساختمان های مختلف، بهره جست. کار در ارتفاع به منظور نماشویی را می توان به روش های مختلفی به پیش برد::

  • نظافت شیشه با استفاده از دستگاه واتر جت. با بهره مندی از این دستگاه می توان با استفاده از آب سرد و گرم با فشار زیاد، به شستشوی نما پرداخت. این دستگاه می تواند علاوه بر شستن نمای شیشه ای، سایر انواع نماهای دیگر را نیز مورد شستشو قرار دهد.
  • با استفاده از واتر سند بلاست. البته با استفاده از این روش، می توان نماهایی را شستشو داد که آلودگی بسیار زیادی دارند. به گونه ای که کاملا جرم گرفته و دچار رسوب شده اند. ولی در این صورت، می توان انواع چربی ها، جرم و رسوبات را کاملا از نمای ساختمان، از بین برد.

البته به صورت ساده با ابر و طی نیز می توان اقدام به تمیز کردن نماهای ساختمان ها کرد. ولی شستشوی نمای ساختمان ها با استفاده از خدمات راپلکاران، می تواند گزینه بسیار مناسب و بهتری پیش روی شما باشد. به ویژه در نمای ساختمان های شیشه ای بزرگ که با کار در ارتفاع امکان پذیر خواهد بود.

 

تولید محتوا و سئو ثبت شرکت آرتا