نصب و اجرای ایزوگام بدون داربست

انجام فرآیند ایزوگام با طناب های مخصوص راپلکاران

ایزوگام، جزء لاینفک هر ساختمانی به شمار می آید. به این صورت که می بایست از این پوشش دهی بسیار قوی برای عایق کاری ساختمان ها بهره جست. ایزوگام با طناب، امروزه رایج گشته است. در صورتی که در گذشته های نه چندان دور، برای این منظور، از داربست های فلزی استفاده می کردند. به این صورت که ابتدا می بایست داربست ها را فعال کرد. سپس کارکنان با ترس و استرس روی انها میروند و اقدام به ایزوگام سطوح مختلف می کردند. اما با توجه به مخاطراتی که برای کارگران در پی داشت؛ امروزه اجرای ایزوگام با طناب، رایج گشته است.

اجرای این فرآیند، خطرات داربست ها را ندارند. ضمن اینکه می توان با هزینه کمتری هم دست به این امر زد. به همین منظور در ادامه به معرفی این روش کار در ارتفاع می پردازیم که روش بهینه و مناسب تری به شمار می آید. چرا که ایزوگام کردن دیواره های نمای هر ساختمانی با کار در ارتفاع، راحت تر انجام می گیرد.

انجام پروژه های ساختمانی مربوط به ایزوگام با طناب

امروزه پروژه های بسیار زیادی مربوط به ایزوگام با طناب توسط طنابکاران انجام می شود. به این صورت که طنابکاران حرفه ای پس از آموزش های لازم در زمینه کاری می توانند اقدامات لازم را صورت بخشند. البته علاوه بر کار در ارتفاع می بایست تبحر لازم را در خصوص ایزوگام کشی ساختمان ها نیز داشته باشند.

یک راپلکار، می تواند با هزینه های به صرفه، اقدام به ایزوگام با طناب کند. با توجه به اینکه عایق کاری، برای ساختمان ها مهم است؛ بهتر است از وجود یک راپلکار حرفه ای در این زمینه بهره جست. آن ها بر حسب تجربه کاری خود، می دانند که ابتدا می بایست با واترجت، سطح مورد نظر را شستشو دهند. بدین ترتیب می توانند آن سطح را از هر گونه گرد و غبار و کثیفی، تمیز کنند. سپس اقدام به ایزوگام با طناب کنند. برای نصب ایزوگام ها نیز طبیعتا نیاز به روشن کردن مشعل و تنظیم آن است.

ایزوگام با طناب

هزینه های ایزوگام با طناب در قیاس با ایزوگام با داربست های فلزی

هزینه های ایزوگام با طناب توسط راپلکاران، نسبت به ایزوگام با داربست های فلزی، به صرفه تر است. چرا که نه نیازی به داربست و نصب آن ها هست و نه نیازی به هیچ ابزارآلات دیگر و کارکنان زیاد است. به این صورت که می توان با هزینه های بسیار به صرفه و ایده آل، اقدام به نصب ایزوگام با طناب های مخصوص کرد. البته کار در ارتفاع با استفاده ابزارآلات و تجهیزات خاص خود انجام می شود که ایمنی طنابکار را تامین می کنند. از طرفی دیگر می توان یادآور شد که نصب پروژه های ساختمانی مربوط به ایزوگام با طناب در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

راپلکاران حرفه ای به خوبی به این مسئله واقف هستند که می توانند به بهترین نحو ممکن، سفارش های شما را انجام دهند. به این صورت که آن ها با هزینه های به صرفه و ایده آل قدام به ایزوگام نمای ساختمان ها می کنند.

در نظر گرفتن نکات ایمنی در حین نصب و اجرای ایزوگام

برای انجام کار ایزوگام با طناب مخصوص راپلکارا باید نکات ایمنی را به صورت جدی در نظر بگیرید. هر چند که به طور کلی استفاده از راپل، می تواند روش مطمئن تر و ایمن تری نسبت به داربست باشد. اما نباید این گونه تصور شود که استفاده از راپل توسط تمامی راپلکاران، خطری در پی ندارد. چرا که هر کاری خطرات خاص خود را هم دارد. بنابراین بهتر است در حین اجرای فرآیند ایزوگام با طناب، از تجهیزات ایمن و استانداردی استفاده کنید.