نظافت

طنابکار ها در ارتفاعات 100 طبقه

شستشوی نمای ساختمان با ابرو تی
  • انجام خدمات منحصر به فرد مربوط به نمای ساختمان های آسمان خراش

    خدمات مربوط به نمای ساختمان های آسمان خراش چگونه انجام می شود؟ این خدمات در ساختمان های چندین طبقه با انواع نماهای مختلف، به وسیله یک طنابکار حرفه ای انجام می پذیرد. به این صورت که افرادی تحت عنوان راپلکار، دست به اجرای عملیات مختلف روی نمای ساختمان ها می زنند. بدین ترتیب که با استفاده از طناب های خاص وصل به خود، به این مهم مبادرت می ورزند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • شستشوی انواع نماهای ساختمان و نظافت شیشه ، شستشو آجر
    • انجام پیچ و رولپلاک سنگ مربوط به نمای ساختمان ها به جهت اطمینان بخشی آن ها
    • پوشش دهی انواع درزها در نمای ساختمان ها
    • نقاشی مربوط به ساختمان مورد نظر
    • نورپردازی نما به شیوه های مدرن و جذاب
    • رنگ آمیزی سطح نمای ساختمان
    • و کلیه خدمات مربوط به نمای ساختمان ها با کار در ارتفاع
    • آب بندی نمای ساختمان ها
    • ایزوگام با طناب

    تمامی این خدمات توسط طنابکار حرفه ای در آسمان خراش ها انجام می شود.برای برابرد قیمت نماشویی کلیک کنید.

    ایمنی؛ اولین مزیت پیش روی طنابکار برای ارائه خدمات

    یک طنابکار یا راپلکار، می بایست در وهله نخست، احساس امنیت کند تا دست به ارائه خدمات مختلف کار در ارتفاع بزند. سقوط از ارتفاع، جان باختن افراد بسیار زیاد از ارتفاع روی داربست ها و مشکلات مالی و جانی دیگر، همیشه همراه داربست ها بود. به همین جهت در راستای افزایش ایمنی بیشتر در حین کار، از راپل یا کار با طناب در ارتفاع بهره جستند.

    اولین مزیت برای طنابکاران، احساس امنیت جانی و مالی آن ها بود. به این صورت که هم جان آن ها به خطر نمی افتاد. هم وسایل آن ها به پایین پرتاب نمی شد تا خسارت های مالی و جانی به آن ها بزند. دلیل این امر هم استفاده از طناب راپل بود. طناب راپل، طنابی بسیار محکم و ابریشمی است که قدرت تحمل بار و فشار بالایی داشته باشد.

    طنابکار حرفه ای

    آشنایی با ابزارآلات و تجهیزات ایمن طنابکار

    یک طنابکار، می بایست تا پیش از انجام هر گونه عمل و اقدامی روی نمای ساختمان ها، به تجهیزات و ابزارآلات آن مجهز باشد. آشنایی اولیه با آن ها و نیز استفاده هر یک از این تجهیزات به شکل استاندارد خود، ایمنی را برای طنابکاران به ارمغان می آورد. حتی اگر یک راپلکار، خیلی حرفه ای و با تجربه هم باشد؛ باز هم استفاده از تجهیزات استاندارد، می بایست چاشنی کار وی گردد. همیشه بایستی احتیاط را شرط عقل دانست و در این زمینه بی گدار به آب نزد.

    بدین ترتیب می توان با استفاده از ابزارآلات و تجهیزات استاندارد، اقدام به کار در ارتفاع کرد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که یک طنابکار می بایست همیشه پیش از انجام کار در ارتفاع، وسایل خود را وارسی کند. تجهیزات راپلکاران باید هر 5 سال یک بار چک و تعیض شوند و بهتره از وسایل نو و جدید استفاده کند.

    هزینه های به صرفه کار در ارتفاع با طناب

    اگر بخواهیم با بررسی عوامل و فاکتورهای مختلف، هزینه کار در ارتفاع را در نظر بگیریم؛ باید گفت: هزینه طنابکار به صرفه تر است. به واقع کار در ارتفاع با طناب، روش جدیدتری است و شما هزینه کمتری را در قیاس با داربست پرداخت می کنید. و بنابراین بهتر است به جای روش های منسوخ گذشته، از روش های مدرن امروزی کار در ارتفاع بهره جست. بدین ترتیب می توان هم در هزینه ها صرفه جویی کرد. هم از خدمات کار در ارتفاع توسط طنابکاران بهره مند شد.

    طراحی سایت و سئو توسط ثبت آرتا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷۷ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *