دسته‌بندی نشده

نماشویی در کیش با راپل

نماشویی در کیش با راپل
  • شستشو و نماشویی در کیش

    برخلاف باور اغلب ما نماشویی ساختمان، تنها شستشوی نما و ظاهر ساختمان نیست، بلکه اقدامات دیگری را نیز شامل می‌شود که قصد داریم در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره کنیم. در واقع نمای ساختمان همان ظاهر بیرونی ساختمان است که در ساخت و ساز‌ها بسیار مورد توجه سازندگان و البته افراد عادی قرار می‌گیرد. بنابراین شستشوی نمای ساختمان یکی از ارکان‌های زیبا سازی شناخته می‌شود.

    اگر ساختمان‌های شهرهای صنعتی را دیده باشید می‌بینید که به دلیل آلودگی‌های محیطی بسیار کثیف دیده می‌شوند. این اتفاق در ساختمان‌های شهر پر باران نیز می‌افتد، بنابراین اقدام به شستشوی نما می‌تواند ظاهر ساختمان را پاکیزه نشان دهد و در زیباسازی شهر نیز نقش  داشته باشد. اگر در کیش زندگی می‌کنید می‌توانید با جستجوی نماشویی در کیش از بهترین خدمات شستشوی نما بهره‌مند شوید.

    نمای ساختمان را چطور باید شست؟

    اگر تصور می‌کنید که مانند شیشه‌های ساختمان شما نیز می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. نماشویی ساختمان یک اقدام کاملا حرفه‌ای بوده که نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالا است و صرفا نترسیدن از ارتفاع نمی‌تواند این مجوز را به شما بدهد که برای شستشوی نمای ساختمان خود اقدام کنید.

    در حال حاضر به دلیل بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی اغلب افراد به فکر تمیز و تعمیر کردن نمای ساختمان می‌افتند.

    ساختمان‌های بسیار قدیمی از نماشویی علاوه بر تمیز کردن نما به عنوان مرمت نیز استفاده می‌کنند تا در صورت کنده شدن و یا شل شدن مصالحی که برای نما استفاده شده، بتوان از سقوط آن‌ها جلوگیری کنند. نماشویی ساختمان حتی اگر با مرمت همراه نباشد می‌تواند طول عمر ساختمان را افزایش دهد. بنابراین نماشویی در کیش شامل اقدامات فردی ماهر و با تجربه در شستشوی نمای ساختمان است.

    خدمات نماشویی شامل چه موارد و روش‌هایی است؟

    باران‌های اسیدی و گاها فضولات پرندگان باعث می‌شود که نمای ساختمان در معرض تخریب قرار گیرد، بنابراین شستشوی ساختمان شامل پاک کردن کثیفی‌ها از روی بدنه ساختمان است. شستشوی نمای ساختمان باعث می‌شود که آلودگی هایی که باعث کدر شدن رنگ و سنگ ساختمان شده است نیز  از بین برود.

    همانطور که گفته شد نماشویی شامل اقداماتی برای حفظ و افزایش طول عمر بدنه ساختمان است. شرکت‌هایی که نماشویی ساختمان را در خدمات خود دارند از افراد دارای مهارت برای شستشوی دیوار‌ها و بدنه ساختمان، پنجره‌ها و حفاظ‌ها و کلیه درهای ساختمان استفاده می‌کنند.

    اگر باران‌های زیاد و یا عمر بالای ساختمان باعث شده باشد که نمای ساختمان دچار ریزش شده باشد معمولا اقدامات حفاظتی و تعمیر نیز برای ساختمان انجام می‌شود. علاوه بر این باید اشاره کرد که برای شستشوی نما از انواع روش‌ها استفاده می‌شود که عبارتند از: شستشوی نما با طناب، شستشو نما با داربست، شستشو نما با کمربند محافظ، شستشو نما با دستگاه کلایمر ، شستشو نما با جرثقیل

    بهترین زمان و هزینه برای شستشوی نما

    تصور اینکه باید هر 6 ماه یک بار نمای ساختمان شسته شود به همان اندازه اشباه است که برخی تصور می‌کنند می‌توان 10 سال یک بار این کار را انجام داد. بهترین بازه زمانی برای شستن ساختمان با توجه به فاکتور جنس نما یک الی 2 سال در میان است.

    به همین خاطر اگر این زمان بسیار طولانی شود به دلیل شل شدن سنگ‌های نما باید قبل از شستشوی نما در کیش از پیچ و رولپلاک در کیش برای ترمیم‌های مورد نیاز استفاده کرد. بنابراین با توجه به اقداماتی در کنار شستشوی نما مورد نیاز خواهد بود قیمت و هزینه نماشویی نیز تحت تاثیر این فاکتورها قرار می‌گیرد. از دیگر عواملی که ممکن است بر قیمت نهایی نماشویی تاثیر گذار باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ارتفاع ساختمان
    • میزان آلودگی نما
    • جنس و نوع سنگ به کار رفته در نما
    • مدت زمان مورد نیاز برای عملیات شستشو
    • روش‌های انجام نماشویی
    • میزان سال ساخت نما( اینکه ساختمان قدیمی باشد یا نوساز)

    یادداشت پایانی

    اگر در کیش زندگی می‌کنید و به خدمات نماشویی در کیش نیازمند هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت اهورا طناب یا تماس با این شرکت از خدمات نماشویی و همچنین دیگر خدمات آن‌ها مثل  رنگ آمیزی در کیش یا راپل در کیش بهره‌مند شوید. به خاطر داشته باشید که برای شستن نمای ساختمان نیاز به مهارت و تجربه است، از این رو خود برای این عملیات اقدام نکنید و آن را به دست متخصصین این حوزه بسپارید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *