راپل, نصب

نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو با راپل

نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو با راپل و طناب
  • نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو با راپل

    هر محفظه ای مانند نورگیر، پاسیو، حیاط خلوت و… نیاز به حفاظت و تعیین حدود دارد. در اغلب موارد، این نوع طراحی ها، فضاهای موجود در ساختمان ها را به خوبی از یکدیگر تفکیک کرده و منظم می کنند. نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو از جمله مواردی است که امروزه ساختمان های مختلف به آن نیاز دارند.

    اگر چه این خدمت رسانی به عنوان نصب توری مرغی نامگذاری شده اما برای این نصب، از یک توری فوق‌العاده مستحکم، ضخیم و با کیفیت استفاده می شود. این توری مرغی در اصل یک توری گالوانیزه گرم بوده و مراحل تولید سخت و فشرده را پشت سر گذاشته است. نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو می تواند به خوبی از ورود انواع حیوانات و پرندگان به فضای نورگیر پاسیو یا حیاط خلوت جلوگیری کند.

    شستشوی پاسیو یا نورگیر پش از نصب توری مرغی

    قبل از  نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو باید شستشو نما انجام شود، در بیشتر موارد ابتدا خدمات مربوط به شستشوی محیط نورگیر یا پاسیو را ارائه می کنند. این نوع اقدامات، صرفاً برای آماده سازی محیط برای نصب توری مرغی و پاک کردن فضولات پرندگان انجام می شود.

    اجرای توری مرغی

    ضرورت نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو

    واقعیت امر این است که نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در محیطی همچون حیاط خلوت، پاسیو و نورگیر، وجود فضله های کبوتر می توانند باعث جذب حشرات خطرناکی همچون کنه خونخوار شوند. بنابراین بهتر است نصب توری مرغی برای جلوگیری از ورود کبوتران و سایر حیوانات به درون محیط پاسیو و… انجام شود.

    بسیاری از افراد به جای نصب توری مرغی، از تجهیزات مختلف دیگری برای بستن فضای نورگیر و پاسیو استفاده می کنند. روش اول شاخک ضد پرنده و روش دوم تورهای پلاستیکی از مواردی هستند که با قیمت ارزان تری عرضه می شوند. اما متاسفانه این تورها با توجه به متریال ضعیفی که دارند، بر اثر تابش مداوم خورشید به مرور زمان از بین می روند.

    اجرای توری مرغی چگونه انجام می شود؟

    برای اجرای توری مرغی نورگیر و پاسیو، ابتدا محلی که قرار است نصب توری برای آن انجام شود، توسط افراد حرفه ای و متخصص اندازه گیری می شود. این اندازه گیری، برای تعیین متراژ توری مرغی مدنظر می باشد.

    نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو

    نصب توری مرغی باید در متریال مستحکم و با کیفیت انجام شود. چرا که این توری، قرار است سال های سال در معرض شرایط آب و هوایی و نوسانات دمایی متفاوت قرار بگیرد. ضمن اینکه، عدم استفاده از توری مرغی مناسب، شما را مستلزم پرداخت هزینه مجدد می کند. برای اینکه بتوانید به مدت طولانی از یک توری با کیفیت و بادوام بهره‌مند شوید، بهتر است انتخاب مناسبی داشته باشید.

    توری های مرغی معمولاً در متراژهای یک در یک و نیم متری عرضه می شوند. به عنوان مثال اگر قرار باشد نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو در فضایی با متراژ ۳ متر یا بیشتر انجام شود، در این صورت 2 عدد توری به یکدیگر بافته می‌شوند. آن گاه نصب آن ها به شکل پیچ و رولپلاک انجام می شود.

    اجرای توری مرغی با راپل

     نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو معمولاً به کمک طناب راپل انجام می شود. این نصب توسط راپل کاران حرفه ای و متخصص انجام شده و با رعایت حداکثر ایمنی اجرا می شود.

    قیمت توری مرغی مستحکم دیجیکالا

    نصب توری مرغی فلزی در 2 مدل، مفتولی و ورقه ای انجام می شود. توری های مرغی مفتولی با سیم های مفتولی محکم و مقاوم، طراحی و نصب می شوند. این مفتول ها به شکل ساده یا آجدار هستند و به کمک تکنیک بافتن یا جوش دادن به یکدیگر متصل می شوند. توری مرغی مفتولی با توجه به مقاومت قابل توجهی که در برابر سایش دارند، می توانند نسبت به انواع توری، مقاومت بیشتری داشته باشند.

     

    هزینه نصب توری برای پاسیو چقدر هست؟

    قیمت برای انجام بستگی به بزرگی و کوچکی پاسیو می باشد که از طریق اپلیکیشن به استادکار میتوانید استعلام قیمت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *