پیچ و رولپلاک, نصب

فواید نصب پرنده پران با طناب

  • شاخک دور کننده پرنده استیل 12 شاخه 25 سانت

    50.000 تومان
    یکی از راه های جلوگیری از تجمع پرندگان بر روی نمای ساختمان، نردها، لبه تراسها، بالکن ها، لبه پنجره ها و هر جایی که پرنده ها تجمع می کنند.  

    شاخک دور کننده پرنده استیل 16 شاخه 25 سانت

    60.000 تومان
    یکی از راه های جلوگیری از تجمع پرندگان بر روی نمای ساختمان، نردها، لبه تراسها، بالکن ها، لبه پنجره ها و هر جایی که پرنده ها تجمع می کنند.  

    شاخک دور کننده پرنده استیل 16 شاخه ردیفی 25 سانت

    60.000 تومان
    یکی از راه های جلوگیری از تجمع پرندگان بر روی نمای ساختمان، نردها، لبه تراسها، بالکن ها، لبه پنجره ها و هر جایی که پرنده ها تجمع می کنند.  

    شاخک دور کننده پرنده استیل 24 شاخه 25 سانت

    80.000 تومان
    یکی از راه های جلوگیری از تجمع پرندگان بر روی نمای ساختمان، نردها، لبه تراسها، بالکن ها، لبه پنجره ها و هر جایی که پرنده ها تجمع می کنند.  

    شاخک و میله ضد پرنده استیل – 25 سانت

    140.000 تومان
    یکی از راه های جلوگیری از تجمع پرندگان بر روی نمای ساختمان، نردها، لبه تراسها، بالکن ها، لبه پنجره ها و هر جایی که پرنده ها تجمع می کنند به راحتی از این محصول استفاده کنید. توجه داشته باشید برای نصب بر روی نمای ساختمان نیاز به متخصص کار در ارتفاع می باشد. جنس این محصول استیل فنری ضد زنگ هست

    شاخک و میله ضد پرنده استیل – 50 سانت

    یکی از راه های جلوگیری از تجمع پرندگان بر روی نمای ساختمان، نردها، لبه تراسها، بالکن ها، لبه پنجره ها و هر جایی که پرنده ها تجمع می کنند به راحتی از این محصول استفاده کنید. توجه داشته باشید برای نصب بر روی نمای ساختمان نیاز به متخصص کار در ارتفاع می باشد. جنس این محصول استیل فنری ضد زنگ هست دور کننده پرنده دارای تمامی استاندارد های IRANDH می باشد که شامل موارد زیر است: استاندارد ISO 9001 یا سیستم مدیریت کیفیت استاندارد CE، محصول در اروپا بین المللی ISO 10004، سنجش رضایت مشتری استاندارد ایمن و بی خطر بودن کالاهای الکترونیکی کوچک استاندارد ISO 14001، سیستم مدیریت زیست محیطی OHSAS 18001، ایمنی و بهداشت شغلی استاندارد بین المللی IEC، ایمنی تجهیزات، عملکرد و سیستم های الکترونیکی استعلام قیمت

    آموزش مونتاژ و نصب شاخک ضد پرنده

    آموزش مونتاژ و نصب شاخک ضد پرنده

     

    فواید نصب پرنده پران با طناب

    نصب پرنده پران با طناب یا شاخک های ضد پرنده یکی از بهترین راه ها برای رهایی از مزاحمت و فضله پرندگان است. بیشتر از همه کبوتران هستند که در مکان هایی مانند محل کار یا محل زندگی مزاحمت ایجاد می کنند. میله ضد کبوتر هیچ گونه آسیبی به پرندگان وارد نخواهد کرد. شما می توانید برای ایجاد آسایش و آرامش بیشتر در محل سکونت خود، این محصول را خریداری کنید. استفاده و نصب پرنده پران قبلا در کشورهایی مانند ترکیه، کانادا و… تست شده است.

    پرندگان به خصوص کبوترها علاقه خاصی به لانه ساختن در مکان هایی مانند بالکن خانه شما دارند. شاخک های ضد پرنده معمولا در لبه های پشت بام، لبه پنجره، تراس، درب ورودی و… به طور کلی هر مکانی که امکان نشستن پرندگان و حیوانات وجود دارد؛ توسط تیم مجرب اهورا طناب  نصب می شوند. این محصول با استفاده از تجهیزاتی مانند بست کمربندی، پیچ، چسب دو طرفه و… به سادگی نصب خواهد شد. این محصول 50 سانتی متر و دارای سیم هایی مانند تیغ جوجه تیغی می باشد. نصب آن با کمک طناب در تمامی ارتفاعات امکان پذیر است.

    پرنده پران

    استعلام قیمت

    خرید میله ضد پرنده

    دور کننده پرنده توسط متخصصان اهورا طناب به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و صدمه ای به نمای ساختمان نخواهد زد. پرنده پران با استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت تولید می شود. انعطاف پذیری بالایی دارد و در مقابل نور آفتاب و تغییرات آب و هوایی مانند بارندگی کاملا مقاوم است. خرید میله ضد پرنده معمولا به صورت متری انجام می شود و محصول در قطعه های 30 سانتی متری در هم چفت می شود. این شاخک های مدرن و ساده بدون هیچ دردسری از لانه سازی، فضله انداختن و کثیف کردن محل زندگی شما توسط حیوانات جلوگیری می کنند.

    پرنده پران

    ویژگی های پرنده پران

    دور کننده پرنده به طور کلی از جنس استیل یا پلاستیک ساخته می شود. این محصولات در مناطق مسکونی، کارخانجات، سوله ها، محیط های اداری و… کاربرد دارند. با نصب پرنده پران با طناب از شر صدای پرندگان در طول روز به خصوص صبح ها، در امان خواهید ماند. امکان نصب محصول با استفاده از پیچ خودروی MDF روی لبه تراس، پنجره و هر جایی که امکان نشستن و لانه ساختن پرندگان است، وجود دارد. شما باید ابتدا مکان هایی را که پرندگان در آن حضور پیدا می کنند شناسایی کرده، سپس از میله ضد کبوتر استفاده کنید.

    این میله ها بهترین روش برای فراری دادن پرندگان محسوب می شوند. خرید میله ضد پرنده از اهورا طناب بسیار آسان است و تجربه لذت بخشی برای شما خواهد بود. پس از نصب این میله ها در مکان های ضروری، از امکان لانه سازی یا حتی ورود پرندگان به محوطه و حیاط منزل شما جلوگیری می شود.

    نصب توری مرغی نورگیر و پاسیو برای جلوگیری از ورود پرندگان

    شاخک های ضد پرنده تقریبا برای تمامی سطوح مناسب هستند. اما بیشتر در پشت بام منازل یا محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرند. پرنده پران جزو سیستم های کنترل آفت پرندگان است. از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شود و با وجود این که تیز است اما آسیبی به پرندگان وارد نمی کند. صرفا باعث می شود آن ها احساس ناراحتی کنند و از فرود آمدن منصرف شوند. نگهداری و نظافت میله ضد کبوتر بسیار آسان است به همین علت محبوبیت بالایی دارد.

    استعلام قیمت

    مزایای خرید میله ضد پرنده

    قیمت خرید این محصول با توجه به کارایی بالایی که دارد، کاملا به صرفه و مناسب است. به سادگی نصب می شود. مقاومت بالایی دارد و مدت طولانی قابل استفاده است. پس از خرید به گزینه ای همیشگی و دائمی تبدیل خواهد شد. در کارخانه ها، کارگاه ها و انبارها نصب شاخک ضد پرنده اهمیت بالایی دارد. زیرا پرندگان می توانند به ماشین آلات یا محصولات آسیب وارد کنند. این میله ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و مزاحمتی برای دیگر افراد مانند همسایگان نخواهند داشت.

    میله ضد پرنده

    پرنده پران ها از جنس پلاستیک و استیل هستند

    شاخک های ضد پرنده

    نصب پرنده پران با طناب هیچ گونه آلودگی بصری برای شما به دنبال نخواهد داشت. زیرا در نمای ساختمان دید ندارد. سریعا نصب می شود و ماندگاری بالایی دارد. با وجود دور کننده پرنده دیگر فضولات پرندگان نمای بیرونی محل زندگی شما را خراب نخواهد کرد. کیفیت مطلوب و جلوه ظاهری مناسبی دارد. استفاده از شاخک های ضد پرنده موجب تمیز ماندن نمای بیرونی ساختمان می شود. در نتیجه دیگر دغدغه نظافت و ضد عفونی کردن فضولات پرندگان را نخواهید داشت. در نهایت شما می توانید با اطمینان خاطر با خرید از مجموعه اهورا طناب، احساس آرامش ناشی از عدم مزاحمت پرندگان را تجربه کنید.

    قیمت میله ضد پرنده

    کاربرد ها و استاندارد های دور کننده پرنده

    دور کننده انواع پرنده برای محیط های خاص و منازل مسکونی کاربردی و مفید می باشد. نصب پرنده پران با طناب بر روی محیط های لبه دار، دیوارها و یا کنج ها انجام می شود. این محصول از نشستن پرندگان به طور کامل جلوگیری می کند. بسیاری از افراد که در خارج شهر دارای باغ، سوله و… می باشند؛ شاخک های ضد پرنده را به عنوان نوعی سیستم ایمنی تلقی می کنند. زیرا از ورود افراد از روی دیوار جلوگیری می کند و به طور کلی علاوه بر پرندگان، مانع رفت و آمد دیگر حیوانات نیز می شود. به همین علت بعضی افراد از میله ضد کبوتر همراه با دیگر محصولات دفع حشرات استفاده می کنند.

    استعلام قیمت

    دور کننده پرنده دارای تمامی استاندارد های IRANDH می باشد که شامل موارد زیر است:

    استاندارد ISO 9001 یا سیستم مدیریت کیفیت

    استاندارد CE، محصول در اروپا

    بین المللی ISO 10004، سنجش رضایت مشتری

    استاندارد ایمن و بی خطر بودن کالاهای الکترونیکی کوچک

    استاندارد ISO 14001، سیستم مدیریت زیست محیطی

    OHSAS 18001، ایمنی و بهداشت شغلی

    استاندارد بین المللی IEC، ایمنی تجهیزات، عملکرد و سیستم های الکترونیکی

    شاخک ضد پرنده

    شاخک های ضد پرنده در ابعاد 50 سانتی ساخته میشود که بر روی تجمع پرندگان نصب میشود

    نصب شاخک ضد پرنده

    آیا شاخک ضد پرنده به پرندگان آسیب میرساند؟

    پرندگان هنگام فرود بر روی محل پر شده با میله ضد پرنده میفهمن که جایی برای نشستن نیست و بدون آسیب دیدگی محل را ترک میکنند.

    بعد از نصب پرنده پران پرنده ها کجا میروند؟

    بعد از نصب پرنده ها به جای دیگری میروند که بیستر دارای سقف باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۷ رای

    نوشته های مشابه

    14 دیدگاه در “فواید نصب پرنده پران با طناب

    1. زیگنس گفت:

      تموم سگها و گربه ها رو کشتین زبون بسته ها حالا نوبت پرنده های بیچاره هست مگه خدا دنیا رو آفریده واسه شما خود خواها،، هر جانداری حق زندگی داره، یادتون نره ما مزاحم محل زندگی اونا شدیم نه اونا..

      1. رضا گفت:

        پس بیا xxx هاشوتو تو از بالکن ما جمع کن ، کلی هم مریضی داره مدفوعشون ، در ضمن این نمیکشه فقط نمیشنن برینن به زندگیت

      2. مهدی گفت:

        باسلام وجود پرنده به اندازه نرمال رو همه دوسن دارن ولی وقتی به شکل آفت در میاد مشکلزا میشه مثلا در فرودگاه ها پرنده ها در صورتیکه در توربین هواپیما بروند باعث مشکل جدی و حتی سقوط هواپیما میشن. در صنایع نیز که من بازرس ایمنی هستم این مشکل عدیده وجود داره. در مورد لبه پنجره هم همینطوره. البته روش های مختلفی برای حل این مشکل هست و این سوزنها فقط یه روشه.

      3. شکوه گفت:

        مزاحم را باید کشت چون حرف حساب نمیفهمه منطق حالیش نیست که نباید مزاحم بشه و حاصل زحمت مردم را به باد بده . به ادمای زحمتکش که با عرق جبین مالک میشن خسارت بزنه جای حیوان تو جنگله ناراحتن ..برن جنگل زندگی کنن راه باز جاده دراز ولی انقدر پروهستن که میخوان بدون زحمت حاصل عرق جبین ادما رو صاحب بشن رو بدی خانه را هم تصاحب میکنن مزاحم بشه مثل سوسک
        و مار و موش خونش حلاله

      4. وحید گفت:

        بیا محله سوهانک پره سگ و گربه هست .یه مشت احمق مثل تو نمیزارن اینارو ببرن کمپ حیوانات .بیا اینجا همش و ببر که نگرانشون نباشی.بخدا قسم خریت هم حد و اندازه ایی داره

      5. قاسم گفت:

        اخ که بشه یه بار سگ پاچه تو رو جر وا جر کنه، ببینم اونوقت بازم بهشون حس مادرانه داری؟؟

    2. مریم گفت:

      شما لیاقت ندارید با این موجودات دوست داشتنی همزیستی کنید شدای پرنده ها در پشت پنجره ها تنها موسیقی لذتبخش زندگی شهری است. آنها مزاحم نیستند ماییم که طبیعت و هوا را آلوده کنم مزاحم آنهاییم

      1. سعید گفت:

        شاید کسی، دوست نداشته باشه پنجره خونه اش رو باز کنه لبه پنجره فضله کبوتر ببینه، اینکه بی لیاقتی نیست.
        من ماشینمو تو حیا‌ط پارک میکنم صبح که میام میبینم روی ماشینم فضله ریخته. یعنی درسته هر روز هزینه کارواش بدم؟. اگه شما هزینه کارواش تقبل می کنید، من خوشحال میشم کبوترهای بیشتری بیان تو حیاطمون

        1. فهیم گفت:

          یکی از اقوام ما از بس کبوتر پشت پنجره ش نشسته بود و بال زده بود ساس از بدن پرنده به داخل اتاق خوابش نفوذ کرده بود. کلی هزینه کرد و حدود ۴ ناه بیچاره شد از بس با ساس مبارزه کرد.رفته بودن تو رختخوابها و بدنشون رو میگزیدند.
          الان ایشون میاد میگه: حیوونکی ساس ها. چکار به ما دارن؟ دنیا مال اوناست ما مزاحمشون شدیم!!!! اگه دنیا مال اوناست مگه ما خودمون خواستیم تو این دنیا باشیم. برای آسایشمون باید مبارزه کنیم.

      2. آزیتا گفت:

        صداشون خیلی بد و حال به هم زنه . لب پنجره را هم به گند می کشن .شما حتما عاشق فضله و کثافت شان هم هستی و لذت می بری خانم رمانتیک .

      3. jamileh pishghadam گفت:

        من خودم پرنده ها رو دوست دارم و اجازه دادم کبوترا پشت پنجره ها تخم بزارن و بچه هاش بزرگ بشن ولی بعد از ی مدت دیدم خونم پره حشره ها شده که بردم حشره ها رو نشون دادم برای خرید سم
        گفت ب خاطر کفتر چاهی و چون بچه کوچیک دارم مجبور به خاطر حشره ها کبوترا رو دور کنم از خونم این دلیل بر دوست نداشتن من نیست

    3. ریحانه زمانی گفت:

      گناه پسر من چیه آلرژی داره و کنه پرنده و اسکرین باید نیشش بزنه تب کنه هر بار چندماه درگیر عفونت باشیم و خونمون رو کنه برداره؟چه همزیستی ای؟مگه تو کوچه با ماشین زیرشون میگیرم پرنده ها رو برن رو درخت ها برن تو طبیعت آخه تو دیوار و دیر بین آپارتمان ها؟

    4. مهرداد گفت:

      دوستان منطقی باشین. بحث حیوون ستیزی نیست. اونقد رو پشت بوم من که طبقه آخرم فضله ریختن کف شور پشت بوم بسته شد، ناودون پر شد و آب موقع بارندگی زد تمام سقف و دیوارهای واحدم ترکید. تازه بعد کلی هزینه بازسازی و رنگ و گچبری این اتفاق افتاد. با این هزینه بالای تعمیرات تو تهران. لطفا قبل از فحش و توهین اندکی تامل کنین. شرط میبندم تمام کسایی که حرف دفاع از حیوونا رو میزنن، یه همچین اتفاقی براشون بیفته و مجبور بشن پش انداز یه ساله رو خرج خونه کنن، مشتری همین محصول میشن.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *