شستشو

شستشوی نمای سنگ چگونه است؟

  • اهمیت شستشوی نمای سنگ:

    نماهای سنگی به عنوان رایج ترین نمای ساختمان در گذشته و حال به شمار می ‌روند. بنابراین شستشوی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که افراد با شستشوی نمای ساختمان خود از جمله نماهای سنگی که آلودگی بسیاری را به خود جذب می کنند، می توانند به تعمیر آن ها نیز بپردازند. علاوه بر این امروزه یکی از دلایل پر طرفدار بودن این نمای ساختمانی طول عمر بسیار بالای آن می باشد. همچنین می‌ توان گفت شستشوی این نوع نما با استفاده از دستگاه مختلف به راحتی انجام می شود. اما این را هم بگوییم که این نماها نسبت به دیگر نماهای ساختمانی بیشتر در معرض آلودگی و دوده ها قرار می گیرند و سریع تر کثیف می شوند.

    در نتیجه افراد و متخصصان شستشوی این نما از دستگاه های واترجت و طناب برای شستشوی نمای سنگ استفاده می کنند. چرا که این تجهیزات از قابلیت و مزایای بسیاری برخوردار هستند. همچنین امنیت آن ها نیز بسیار بالا می باشد. از آنجایی که آلودگی و دوده ها سبب کاهش جذابیت و زیبایی نمای ساختمان می شود، از بین بردن آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

     

    شستشوی نمای سنگ

    شستشوی سنگ نمای ساختمان توسط طنابکاران حرفه ای:

    بنابراین افراد بهتر است برای شستشوی نمای سنگ، با متخصصان با تجربه و حرفه ای در این زمینه مشورت کنند. چرا که نمای سنگی اگرچه دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالا باشد، اما از حساسیت به بسیاری برخوردار است. همچنین روش شستشوی آن کار سخت و پیچیده ای می باشد که نیاز به حرفه و تجربه بسیار دارد.

    از طرف دیگر افراد بهتر است از دستگاه و تجهیزات مناسب و پر قدرت برای شستشوی نمای سنگ استفاده کنند. زیرا علاوه بر از بین بردن آلودگی ها به طور کامل، از آسیب رسیدن به نمای ساختمان جلوگیری می کنند. همچنین هنگام انجام شستشو در صورتی که نما نیاز به تعمیر داشته باشد، آن را تعمیر می کنند.

     

     

    نکات مهم در شستشوی نمای سنگ:

    یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکات هنگام شستشوی نمای سنگ توجه به جنس و کیفیت نما می باشد. همچنین متراژ آن در شستشوی با کیفیت نقش گسترده ای دارد. چرا که برخی از نماها با استفاده از مواد شوینده اشتباه شسته شده و پس از شستشو خراب می شوند. در نتیجه افراد قبل از شستشوی نمای ساختمان خود می بایستی این نوع نما و جنس و کیفیت آن را بررسی کنند. سپس برای شستشو اقدام کنند.

     

    شستشوی نمای سنگ

     

    سایر نکات مهم:

    علاوه بر این یکی دیگر از نکات مهم در شستشوی نمای سنگ، توجه به مکان ساختمان و میزان رطوبت آنجا می باشد. چرا که این دو عامل در شستشوی نما نقش گسترده ای دارند. به عبارت دیگر می توان گفت یکی از دلایل اصلی فرسایش نمای ساختمان ها و خراب شدن آن ها امروزه رطوبت آن مکان می باشد. زیرا رطوبت با گازهای موجود در هوا ترکیب می‌ شود و شرایط فرسایش نمای ساختمان را ایجاد می کند. به همین منظور افراد می بایستی قبل از شستشوی نمای ساختمان خود از جمله نمای سنگی که از حساسیت بسیاری برخوردار است و میزان آلودگی آن بیشتر است، با متخصصین مشورت کنند.

    همچنین از جنس و کیفیت، متراژ و نوع نما آگاه باشند. سپس از تیم متخصص و با تجربه جهت شستشوی سنگ بهره مند شوند. همان ‌طور که می ‌دانیم شستشوی این نوع نما مانند دیگر نما ها به روش های مختلفی انجام شود. اما به دلیل آلودگی بسیاری که در نمای سنگ وجود دارد، معمولاً از طناب و دستگاه واترجت برای از بین بردن دوده و آلودگی آن استفاده می کنند. چرا که این دستگاه از قدرت بسیاری برخوردار است. همچنین از هیچ گونه مواد شوینده برای شستشوی نمای ساختمان ها استفاده نمی ‌کند. در نتیجه آسیبی هم به نمای ساختمان وارد نمی شود و به بهترین شکل ممکن شستشو آن انجام می شود. پس افراد هیچ گونه دغدغه برای شستشوی نمای ساختمان خود ندارند و می توانند با شستشوی آن از شر آلودگی و دوده نجات پیدا کنند.

     

    تولید محتوا و سئو اهورا طناب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    1 دیدگاه در “شستشوی نمای سنگ چگونه است؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *