شستشو

شستشوی نمای سرامیک

  • شستشوی نمای سرامیک چگونه انجام می شود؟

    معمولا شستشوی نمای سرامیک براساس میزان آلودگی، نوع نما و با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود. بنابراین اگر آلودگی و دوده های موجود روی نمای سرامیک سبک و کم باشند، شستشوی نما با آب و صابون و به روش ‌های ساده انجام می ‌شود. اما اگر آلودگی و جرم های موجود در نمای سرامیک چرب و حجم آن ها زیاد باشد، لازم است از مواد شوینده قوی و مناسب استفاده شود.

    همچنین در صورت زیاد بودن آلودگی استفاده از تجهیزات پیشرفته برای شستشوی نمای سرامیک مانند استفاده از طناب و دستگاه های واترجت ضروری و لازم می باشد.

    شستشوی نمای سرامیک علاوه بر جذابیت و نظافتی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، سبب نوساز به نظر رسیدن آن نیز می شود. همچنین افراد هنگام شستشوی نما در صورتی که نیاز به تعمیر و اصلاح داشته باشد، این کار را نیز انجام می دهند. در نتیجه شستشوی نماهای سرامیک دارای مزایا و فواید بسیاری می باشند. اما یکی از نکات بسیار مهم در شستشوی نماها بهره مند شدن از وسایل پیشرفته و کمک متخصصان ماهر در این زمینه می باشد. چرا که نمای سرامیک بسیار ظریف می باشد و بهتر است از تیم متخصص و با تجربه برای شستشوی این نما استفاده شود.

    علاوه بر این، یکی دیگر از نکات مهم در شستشوی نمای سرامیک توجه به متراژ و مساحت ساختمان می باشد. همچنین افراد بهتر است نوع نما و جنس و کیفیت آن را در نظر بگیرد. سپس در صورت تمایل از افراد متخصص برای شستشوی نما کمک بگیرند. به عبارت دیگر آن ها می توانند به صورت آنلاین از قیمت شستشوی نمای ساختمان خود مطلع شوند. همچنین از خدمات رسانی متخصصان در شرکت های شستشوی نمای ساختمان بهره مند شوند.

     

    شستشوی نمای سرامیک

    هزینه شستشوی نمای سرامیک و مراحل انجام شستشو:

    اولین مرحله برای انجام شستشوی نمای سرامیک، جارو کردن محیط و پاک کردن آن از گرد و غبار ها می باشد. سپس افراد با استفاده از مواد شوینده مناسب و دستگاه و تجهیزات مختلف سرامیک ها را خیس می‌ کنند تا تمام قسمت هایی که قرار است شستشو دهند، مرطوب شده باشند. پس از آن از دستکش پلاستیکی و عینک ایمنی استفاده می کنند. سپس یک گالن آب را با مواد شوینده ترکیب می‌ کنند و با توجه به متراژ، جنس و کیفیت و نوع نمای ساختمان از مواد شوینده و اسید مناسب استفاده می کنند.

    افراد اگر از دستگاه واترجت استفاده می کنند، معمولاً در کنار آن فرچه هایی وجود دارد که آن را داخل محلول فرو می‌ کنند. سپس بر روی سرامیک می کشند تا جرم و کثیفی ها با مواد شوینده حل شود و از بین برود. پس از اتمام مراحل، نمای سرامیک را با آب به طور کامل می شویند و از پاک شدن مواد شوینده مطمئن می شوند.

     

    هزینه این خدمات بدون داربست توسط طناب:

    هزینه شستشوی نمای سرامیک با توجه به عوامل مختلف مشخص و معین می شود. مسلماً عوامل مختلفی از جمله مساحت و متراژ ساختمان، نوع نما، جنس و کیفیت و…. در هزینه شستشوی آن نقش گسترده ای دارند. به همین منظور می ‌توان گفت در ساختمان های واحدی هرچه تعداد واحد ها بیشتر باشد، سهم هر یک از افراد برای شستشوی نمای ساختمان کمتر خواهد بود. اما این را هم بگوییم که انتخاب روش شستشوی نمای ساختمان و استفاده از تجهیزات نیز در افزایش هزینه‌ها نقش گسترده دارد. پس می توان گفت هزینه شستشوی نما متغیر و متفاوت است.

    شستشوی این نوع نما مانند دیگر نما ها به روش های مختلفی انجام شود. اما به دلیل آلودگی بسیاری که در نمای سنگ وجود دارد، از دستگاه واترجت برای از بین بردن آلودگی آن استفاده می کنند. چرا که این دستگاه از قدرت بسیاری برخوردار است. در نتیجه آسیبی هم به نمای ساختمان وارد نمی شود. پس افراد برای شستشوی نمای ساختمان خود هیچ گونه نگرانی ندارند و می توانند با شستشوی آن از پاکیزگی و جذابیت ساختمان خود لذت ببرند.

     

    طراحی سایت و سئو توسط اهورا طناب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *