دسته‌بندی نشده

دور کننده گربه، محصولی جدید، خارق العاده و کاربردی! ساخت ایران

دورکننده گربه
  • دور کننده گربه از آن دسته از محصولاتی است که قطعا نام آن به گوش شما نرسیده است. چرا که این محصول به عنوان یکی از جدیدترین اختراعات جهان شناخته می شود و در بازار ایران نیز تاکنون عرضه نشده است. با این حال مجموعه اهورا طناب با توجه به حیطه فعالیتی خود و نیاز روزافزون افراد به محصول دور کننده پرنده این محصول را با قیمت بسیار مناسب برای اولین بار در ایران به فروش می رساند. به همین منظور قطعاً سوالاتی پیرامون محصول دور کننده گربه یا گربه گریز در ذهن شما وجود دارد. به عنوان مثال ویژگی های این محصول چیست؟ خرید دور کننده حیوانات به چه کسانی پیشنهاد می گردد؟ قیمت این محصول چقدر است؟ مزایای استفاده از گربه گریز چیست؟ در نتیجه در این مقاله قصد داریم به صورت کامل با محصول فوق الذکر آشنا شده و به سوالات مذکور پاسخ دهیم.

    دورکننده گربه

    وسیله ای برای دور کردن گربه و حیوانات

    روش های دور کردن گربه:

    پیش از آنکه به سراغ آشنایی با محصول دور کننده گربه برویم بایستی ببینیم که چه روش هایی برای دور کردن گربه ها وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    • ایجاد بوهایی که مورد علاقه گربه ها نیست؛ نظیر پودر دور کننده مار، استفاده از گیاهانی همچون حسن یوسف، پونه و سداب یا استفاده از پوست میوه هایی همچون لیمو، گریپ فروت، پرتقال و غیره.
    • ایجاد موانع فیزیکی نظیر مالچ پاشی یا توری مرغی.
    • استفاده از دور کننده های آبی.
    • ایجاد موانع محیطی نظیر استفاده از وسایل دور کننده الکترونیکی گربه که صداهایی با فرکانس بالا تولید می کند.
    • پاکسازی محیط از حیواناتی که گربه ها علاقه به شکار آنها دارند.
    • عدم جذاب کردن محیط مورد نظر برای گربه ها.

    شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که روش های گوناگونی برای دور کردن گربه ها وجود دارد. با این حال، هر کدام از روش های فوق الذکر دارای معایبی هستند که حتی می تواند در طولانی مدت بر سلامت انسان ها نیز تاثیر بگذارند. در نتیجه بهترین روش برای دور کردن گربه ها استفاده از محصول گربه گریز خواهد بود که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

    اهمیت خرید گربه گریز:

    از جمله سوالاتی که پیرامون خرید محصول دور کننده گربه برای متقاضیان به وجود می آید این پرسش است که اهمیت خرید این محصول چیست؟ در واقع همانطور که ذکر گردید، محصول دور کننده حیوانات بدون هیچگونه آسیبی به حیوان مورد نظر آنها را از مکان انتخابی دور می کند. به عبارت دقیق تر، این محصول با ایجاد احساس ناراحتی برای گربه وی را از محل مورد نظر فراری خواهد داد.

    در صورتی که قالب روش های دور کردن گربه مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کند. به عنوان مثال، استفاده از پوست میوه یا سبزیجاتی که در بخش های قبلی به آن اشاره شد، می تواند برای گربه حساسیت به وجود آورد. پس استفاده از محصول دور کننده چهارپایان یک روش کاملا انسانی برای انجام این کار خواهد بود. به علاوه بایستی بگوییم محصول گربه گریز خطری برای سلامت انسان نخواهد داشت. چرا که هیچگونه فرکانس های مخربی به محیط ارسال نمی کند.

     

    مزایای گربه گریز:

    سوال دیگری که بسیاری از متقاضیان خرید محصول دور کننده گربه در ذهن خود دارند، این است که مزایای محصول فوق الذکر چیست؟ از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    • این محصول با روشی کاملاً موثر و بدون آسیب به دور کردن گربه ها می پردازد. اگر با روش کار محصول گربه گریز آشنا نیستید، می توانید فیلم های آموزشی را در پیج اینستاگرامی اهورا طناب دنبال کنید.
    • اگرچه روش های گوناگونی برای نصب محصول دور کننده حیوانات وجود دارد، با این حال نصب آن بسیار آسان خواهد بود.
    • محصول فوق الذکر دارای کاربرد گسترده ای است که می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.
    • دور کننده سگ با توجه به اینکه از مواد پلاستیکی با کیفیت ساخته شده بسیار با دوام و محکم خواهد بود.
    • در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید از خدمات پس از فروش مجموعه اهورا طناب بهره مند گردید.

    دور کردن گربه

    چه کسانی باید از محصول دور کننده گربه استفاده کنند؟:

    اگر قصد خرید محصول دور کننده گربه از مجموعه اهورا طناب را دارید، قطعاً این سوال در ذهن شما وجود دارد که آیا خرید این محصول به من پیشنهاد می شود یا خیر؟ به عبارت دیگر در این قسمت قرار است به این سوال بپردازیم که چه کسانی باید از محصول دور کننده حیوانات استفاده کنند؟ به طور کلی، کسانی که می خواهند از ورود گربه ها در مکان مورد نظر خود جلوگیری کنند، بایستی جهت خرید محصول دور کننده گربه اقدام نمایند.

    با این حال خرید این محصول به افراد زیر بیشتر از دیگران پیشنهاد می گردد:

    • افرادی که قصد دارند از این محصول در خانه خود استفاده کنند. شما می توانید دور کننده گربه را در پشت بام، پشت پنجره ها، تراس، نورگیر و سایر مکان های مورد نظر خانه خود نصب نمایید.
    • صاحبان کافه ها و رستوران ‌ها: نکته آزاردهنده برای مشتریان در بسیاری از کافه و رستوران ها وجود گربه ها می باشد که این مکان ها می توانند با استفاده از دور کننده سگ این مشکل را به راحتی برطرف نمایند.
    • صاحبان مزارع و باغ ها: وجود گربه در این گونه مکان ها می تواند محصولات را از بین ببرد.
    • شرکت های دیجیتال مارکتینگ: گاهی اوقات حضور گربه ها بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند آسیب زا باشد که دور کننده گربه به راحتی این مشکل را نیز برطرف می کند.

    ضد گربه

    آیا محصول دور کننده گربه برای دور کردن سایر حیوانات نیز مناسب است؟

    اکنون نوبت آن فرا رسیده تا به این سوال پاسخ دهیم که آیا محصول دور کننده گربه می تواند به عنوان دور کننده حیوانات دیگر نظیر کبوتر، کلاغ، خرگوش و غیره استفاده گردد؟ پاسخ این سوال مثبت است! در واقع شما با خرید این محصول با یک تیر چند نشان خواهید زد. در نتیجه محصول گربه گریز به عنوان دور کننده حیوانات دیگر نیز شناخته می شود.

    نصب دور کننده پرنده

    نحوه نصب محصول گربه گریز:

    از جمله مزیت های محصول دور کننده گربه، نصب بسیار آسان آن است. برای نصب این محصول از سه روش می توان اقدام کرد:

    • نصب از طریق پیچ یا میخ: این روش غالبا برای سطوح چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.
    • نصب از طریق بست های کمربندی: این روش برای تمامی سطوح مناسب است و نسبت به روش قبلی ایمن تر می باشد.
    • استفاده از چسب دو طرفه: این روش نیز برای تمامی سطوح مناسب بوده و ایمن ترین روش نصب دور کننده حیوانات است.

    اگرچه نصب این محصول بسیار آسان بوده، با این حال بهتر است کار را به کاردان بسپارید تا به صورت تخصصی نصب دور کننده گربه انجام گیرد.

     

    خرید دور کننده گربه:

    در این مقاله به صورت کامل با محصول دور کننده گربه آشنا شدیم. در نتیجه اگر قصد خرید این محصول را دارید ما در مجموعه اهورا طناب به کمک شما خواهیم آمد. مجموعه ما با هدف ایمن سازی و زیباسازی شهر در اواخر سال ۱۳۹۹ تاسیس گردید. در همین راستا این مجموعه با دارا بودن افراد متخصص برای اولین بار در ایران اقدام به فروش و نصب محصول گربه گریز می نماید. شما می توانید جهت خرید از طریق شماره تماس های 02155107201 و 09127361322 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *